Garanție / Retur
Ultima actualizare 05.04.2021
GARANŢIA STANDARD – Toate produsele comercializate pe site-ul www.agronomo.ro sunt noi și dispun de condiții de garanție conform politicii producătorilor și legislației în vigoare. Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul.
Perioada de garanție: 2 ani persoane fizice respectiv 1 an persoane juridice.
GARANȚIA EXTINSĂ – Detalii despre serviciul de garanție extinsă (în curând).
Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul atunci când:
- corespund descrierii făcute de Vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care Vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model
- corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare
- corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip – fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Despre conformitatea produselor – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform prevederilor legale în vigoare sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
Garanţia legală – de conformitate este protecția juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
Vânzătorul poate oferi o garanție comercială (care acoperă orice defect existent la livrare). Garanția comercială acordată consumatorului de către Vânzător pentru defecte existente la livrare, care nu au fost în niciun fel cauzate de consumator este de 2 ani pentru echipamente și produse de folosință îndelungată. Perioada de timp stabilită pentru remedierea reparației este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Pentru produsele de folosinţă îndelungată Vânzătorul va furniza consumatorului:
- certificat de garanție
- manual de instrucțiuni / utilizare / instalare
- declarații de conformitate
- fișe tehnice etc.
Pentru a beneficia de garanție consumatorul trebuie să prezinte documentul de achiziție al produsului și certificatul de garanție. În cazul lipsei conformității, Consumatorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, prin reparare sau înlocuire fără plată, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte apărute în perioada de garanție, produsele pot fi predate la showroom-ul AGRONOMO sau trimise prin curier după contactarea Vânzătorului.
La achiziționarea produsului veți primi un certificat care va detalia toate drepturile Dvs.
- Oferim Service Autorizat pentru toate produsele comercializate, care vă stă la dispoziție atât în perioada de garanție cât și post-garanție, pentru a asigura funcționarea în condiții optime a produselor cumpărate de pe www.agronomo.ro sau din magazinele noastre fizice. Vă garantăm că nu se percep alte taxe sau comisioane în afara prețurilor afișate pe site și a celor stipulate în acest text. Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebări sau nelămuriri prin telefon sau formularul de pe pagina de contact.
Service-ul unde se pot efectua reparații și intervenții este situat în Arad, str. Petru Rareș, nr. 111 – AGRONOMO
Condiții de retur
INFORMAȚII DE RETURNARE – Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica AGRONOMO (s.c. P.C.A.V. s.r.l.) privind returnarea produselor: Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește 100%, el poate fi returnat în 15 zile calendaristice după momentul livrării / ridicării de către Cumpărător. Returul va fi valabil dacă mesajul de retur prin intermediul formularului de pe această pagină este trimis în maxim 15 zile calendaristice sau dacă produsul este adus la unul dintre magazinele noastre în același interval de timp. Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție. Serviciul de 15 zile drept de retur nu afectează în niciun fel drepturile legale de retur în 14 zile pentru comerț la distanță.
Condiții generale privind returul produselor
Costul de transport pentru retur este suportat de client dacă este trimis prin curier sau gratuit dacă este adus la sediul magazinului. În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, nu în numerar la casierie. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție în original și cu toate documentele care au fost livrate împreună cu produsul. Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau bonusuri acestea trebuie returnate. Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor Cumpărătorul trebuie să se asigure că doar unul singur a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, produsul se acceptă doar dacă este sigilat. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor desigilate din valoarea totală. Dacă produsul a fost desigilat și testat de către client trebuie adus curat pentru ca returul să fie acceptat. Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.